spot_img
16 августа, 2022
spot_img

Modada Virtual Reallıq

Virtual reallıq onun real dünya ilə üst-üstə düşməsini təmin edir. Bu texnologiya video, şəkillər və 3D məzmunu real dünya obyektlərinin üzərinə yerləşdirməklə real mühitləri yenidən yarada bilər. Virtual reallıq təcrübəsini təmin etmək təkcə qulaqlıqlarla məhdudlaşmır. AR smartfonlar, proyektorlar və qeyri-ixtisaslaşdırılmış avadanlıqlarda tətbiq oluna bilər.

Bu, mobil hesablama və biznes tətbiqi şirkətləri arasında artan tendensiyadır.

Virtual reallıq özünüzü alış-veriş mərkəzinə getmək, parkinq yeri tapmaq, saatlarla uyğun məhsulu və ya paltarı axtarmaq, geyimdəyişmə otağında növbəyə durmaq üçün bir neçə mağazaya baş çəkmək kimi ənənəvi darıxdırıcı təcrübə əvəzinə unudulmaz alış-veriş təcrübəsi təqdim edir.

Moda brendləri artırılmış reallıqdan necə istifadə edir

Mağaza naviqasiyası

Artırılmış reallıq texnologiyası istifadəçinin yerinin dəqiqliyini təmin edir ki, bu da alıcıya mağazada naviqasiya etməyə, istədiyi məhsulu qısa müddətdə və sadə yolla əldə etməyə kömək edə bilər.

İnteraktiv ekranlar

İnteraktiv displey pandemiya dövründə ən populyar hala gəldi, çünki sosial uzaqlaşma yeni normaya çevrilir, alıcılar məhsulları, xüsusən də geyimləri real vaxtda sınamaq istəmirlər. Beləliklə, müştərilər sınaq otaqları kimi məhsuldan fiziki istifadə etmədən özlərini güzgü/ekran qarşısında görüntüləyə və onlara nəyin uyğun olduğuna qərar verə bilərlər.

Virtual uyğunlaşma

Mövcud dövrdə, virtual fitinq moda sənayesində son bir neçə ildə çox əhəmiyyət qazanmışdır. O, insan bədənində tekstilin davranışını rəqəmsal olaraq təqlid edir. Beləliklə, onlar insan bədəninin rəqəmsal modellərində parça obyektlərinin virtual tətbiqinə imkan verir.

Virtual dərzilər

Bunun sayəsində siz AR texnologiyasının dəqiqliyi ilə mükəmməl uyğunlaşdırılmış geyimlər əldə edə bilərsiniz. Virtual dərzi müştərilər üçün yüksək dəqiqlik və dəqiq bədən ölçülərini təmin etmək üçün müxtəlif maşın öyrənmə texnologiyalarından istifadə edir. Bundan istifadə edən məşhur geyim şirkətlərindən biri Fit Freedom-dur. Fit Freedom onlayn geyim alış-verişi prosesini asanlaşdıran bədən ölçüləri üçün xüsusi proqramdır.

Artırılmış Reallığın Tətbiqinin Faydaları:

  • Dönüşüm nisbətinizi artırın
  • Müştəri etibarını artırın
  • Məhsulun qaytarılmasını azaldın
  • İstehlakçılar daha çox artırılmış reallıq təcrübəsi istəyirlər
  • AR brendinizə təsir edə bilər
  • Brendinizin nəzərə alınma ehtimalı

Artıq moda pərakəndə satış məqsədləri üçün genişlənmiş reallıqdan istifadənin bir çox real nümunələri var. Müştəriləri cəlb etmək və saxlamaq üçün artırılmış reallıq vasitələrindən istifadə edən brendlərin qismən siyahısı budur.

Zara

Aparıcı brend Inditex 120 artırılmış reallıq displeyi ilə vitrinləri yenidən müəyyənləşdirir. Telefonu xüsusi sensora gətirərək, seçilmiş şəkli göstərən kataloq modelini görəcəksiniz. Siz həmçinin telefon ekranındakı şəklinə klikləməklə, sərgilənən əşyanı birbaşa vitrin vasitəsilə ala bilərsiniz.

Louis Vuitton

Genişləndirilmiş vitrin üçün başqa bir innovativ nümunə. Məşhur lüks brend 35 pəncərəsini maqnit şoularına çevirib. Uşaqların və böyüklərin izdihamını cəlb edən virtual roller sahil gəmiləri, qızıl dinozavrlar və isti hava şarları var. Bu sənət əsərləri praktiki məqsədə xidmət etmir, lakin onlar daha dərin səviyyədə yaxşı işləyir, markanın cəlbediciliyini və müştəri loyallığını artırır.

H&M

Moda nəhənglərindən olan H&M bu yaxınlarda yeni küçə geyim kolleksiyasını tanıtmaq üçün 6 AR görüntü filtrini təqdim etdi. Instagram istifadəçiləri kampaniyanı müşayiət edən musiqi videolarından birini tamamlamaq üçün bu filtrləri tətbiq edə bilərlər. İstifadəçilər daha sonra mahnının öz versiyasını dostları və izləyiciləri ilə paylaşa və bununla da kolleksiya haqqında məlumatı yaya bilərlər.

Burberry

Burberry Embedded Experience AR aləti Google axtarışından istifadə edir. Bu alət müştərilərə şirkətin məhsulunu öz real mühitinə inteqrasiya etməyə imkan verir. Təbii ki, onlar əlavə reallıq alış-verişini daha maraqlı və cəlbedici hesab edirlər.

Chanel

Chanel bu yaxınlarda Milad bayramını qeyd etmək və alıcılarla əlaqə saxlamaq üçün «Augmented Reality Snowball» adlı tədbirə ev sahibliyi etdi. Dörd gündür ki, Nyu-York butik oteli şən, yarı rəqəmsal alış-veriş bölgəsinə çevrilib. Şəhərdən kənarda olanlar xüsusi proqram yükləmək və ya Snapchat obyektivindən istifadə etməklə tədbirdə “iştirak” edə bilərdilər. Sərgi bir çox mövcud və potensial müştərilərin brendə yaxınlaşmasına kömək etdi.

Dəbdə AR:

Gələcək Artırılmış reallıq texnologiyalarının indi moda dünyasını dəyişdirdiyi aydın deyil. Bir vaxtlar yorucu və adi bir fəaliyyət olan AR alış-verişi müştərilər üçün yeni perspektivler açır. Dünyanın moda nəhəngləri tərəfindən texnologiyanın tətbiqi ilə alış-verişə münasibətimiz tezliklə tamamilə dəyişəcək. Artırılmış reallıq makiyajı, genişləndirilmiş geyim və digər maraqlı yeniliklər alış-verişi vəzifədən daha çox əyləncəyə çevirəcək. Bu, müştərilərin brendə marağını artıracaq ki, bu da son nəticədə gəlirin artmasına səbəb olacaq. Əyləncə, maraq və rahatlıq modada AR inqilabının arxasında duran əsas hərəkətverici qüvvələrdir.

 

Mənbə: kibrit.tech

НОВОСТИ ПО ТЕМЕ

СОЦИАЛЬНЫЕ СЕТИ

12,157ФанатыМне нравится
995ЧитателиЧитать
3,139ЧитателиЧитать
720ПодписчикиПодписаться
- Реклама -
- Реклама -
- Реклама -